23 نمایش صحنه ای و خیابانی فردا اجرا می شود
نوشته شده توسط : sadis

به گزارش روز دوشنبه خبرنگار فرهنگی ایرنا، در چهاردهمین روز از برپایی جشنواره سی ام تئاتر فجر، فردا، تالار اصلی مجموعه تئاتر شهر میزبان نمایش 'دوران تیرگی' به كارگردانی 'اوا گیانتی' و 'نیكولا توفلینی' از ایتالیا در ساعت 18 و 21 است.

در تالار چهارسو این مجموعه نمایش 'به دهكده جهانی خوش اومدی پینوكیو' به كارگردانی مسعود موسوی در ساعت 18 و 20 و 30 دقیقه اجرا می شود.

تالار قشقایی نیز در ساعت 19 و 30 دقیقه میزبان نمایش 'بیست هزار فرسنگ زیر دریا' به كارگردانی 'جوزپه دی بودو' از ایتالیا است.

نمایش 'واقعه در مجلس سودابه خوانی' به كارگردانی توحید معصومی از اردبیل نیز در ساعت 16 و 30 دقیقه و 19 در تالار سایه اجرا خواهد شد.

همچنین نمایش 'خیال' به كارگردانی حمید رضا نعیمی در ساعت 15 به زبان انگلیسی و در 16 و 18 و 30 دقیقه به زبان فارسی در كارگاه نمایش مجموعه تئاتر شهر اجرا خواهد شد.

تماشاخانه سنگلج نیز در ساعت 18 و 20 و 30 دقیقه میزبان نمایش 'هولستر فرزند اصفهان' به كارگردانی محسن عرب زاده از اصفهان است.

تئاتر مولوی نیز نمایش 'پنهان پشت دیوارهای این خانه' به كارگردانی عباس كریمی از بجنورد را در ساعت 17 و 19 و 30 دقیقه میزبانی خواهد كرد.

تالار هنر نیز در ساعت 17 میزبان نمایش 'سایه سیمرغ' به كارگردانی رویا مختاری از مشهد است.

تالار استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر در ساعت 17 و 20 میزبان نمایش 'ریچارد سوم' به كارگردانی آتیلا پسیانی می شود. در تماشاخانه مهر حوزه هنری نیز 'بگو نقطه سر خط' حسین سرپرست از رشت اجرا خواهد شد.

همچنین تالار حافظ نیز در ساعت 17 و 20 نمایش 'خانه پدری' به كارگردانی نوشین تبریزی را میزبانی خواهد كرد.

نمایش محیطی 'هملت ماشین' به كارگردانی بهاره اسدی نیز تا 20 بهمن ماه، ساعت 18 در دانشگاه هنر اجرا خواهد شد.

اما خانه نمایش اداره تئاتر نیز در ساعت 18 و 30 دقیقه میزبان نمایش 'آبی گونه' به كارگردانی كاوه مهدی است.

بخش نمایش های خیابانی سی امین جشنواره تئاتر فجر نیز در چهاردهمین روز و آخرین روز بخش مسابقه نمایش های خیابانی میزبان 10 نمایش است.

در محوطه مجموعه تئاتر شهر؛ در ساعت 15 و 30 دقیقه نمایش 'آریو برزن پاتو زمین نزار' به كارگردانی سعید خیرالهی از دهلران اجرا می شود و در ساعت 16 نمایش 'سرای من' به كارگردانی مژگان معقولی از تهران اجرا خواهد شد.

نمایش 'یك تن بال پروانه' به كارگردانی محمد و سعید خیر الهی از دهلران در ساعت 16 و 30 دقیقه اجرا می رود و نمایش 'زندگی در چند نگاه' به كارگردانی امیر شاه علی نیز در ساعت 17 اجرا خواهد شد. همچنین در ساعت 17 و 30 دقیقه نمایش 'شاخ تو شاخ' به كارگردانی مهدی كشمیری از بجنورد اجرا خواهد رفت.

باغ هنر خانه هنرمندان، از ساعت 15 و 30 دقیقه میزبان اجرای نمایش 'شاخ تو شاخ' به كارگردانی مهدی كشمیری از بجنورد است و در ساعت 16 نیز نمایش 'زندگی در چند نگاه' به كارگردانی امیر شاه علی اجرا خواهد داشت. باغ هنر از ساعت 16 و 30 دقیقه اجرای نمایش 'جشن سالگرد' به كارگردانی فرامرز قلیچ خانی از البرز را میزبانی می كند و نمایش 'خیابان یك طرفه' به كارگردانی سامان خلیلیان نیز از ساعت 17 اجرا خواهد شد.

پارگینگ تالار وحدت در ساعت 18 و 30 دقیقه میزبان نمایش 'داستانك' به كارگردانی روح اله سنایی و امیرحسین شفیعی از شهر ورامین است.

سی‌امین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر به دبیری رحمت امینی تا 22 بهمن ماه در تهران بر پا است.

فراهنگ**ا.خ**1588





:: برچسب‌ها: معماری ,
:: بازدید از این مطلب : 443
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : دو شنبه 17 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: